Sprzedaż i dostawa kotła c.o.
Znak sprawy: DPS.2.25.252.1.2020 Chróścin dnia, 17.08.2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy: Sprzedaży i dostawy kotła c.o. z podajnikiem ślimakowym na ekogroszek, 5 klasy i zgodnego z normą ecodesignu dla DPS w Chróścinie-Wsi
(na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29.01.2004 r.
Prawo zamówień publicznych tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.)
I. ZAMAWIAJĄCY
Dom Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi
Chróścin 50, 98-430 Bolesławiec
NIP: 619-109-45-34
Tel, fax: 62 / 7836130; 62 / 7836019
e- mail: dps-chruscin-wies@pvd.pl
godziny pracy: 7:00 – 15:00
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest: sprzedaż i dostawa do siedziby zamawiającego, fabrycznie nowego kotła c.o. na ekogroszek 5 klasy i zgodnego z normą Ecodesingu o mocy 200 kW i sprawności 90% lub większej. Kocioł powinien być wyposażony w palnik retortowy, podajnik ślimakowy z koszem zasypowym, sterownik elektroniczny kotła, wentylator nadmuchowy. Kocioł powinien być kompletny i w pełni przygotowany do podłączenia do instalacji c.o.. Kocioł powinien być objęty gwarancją na okres nie krótszy niż 60 m-cy.
Kocioł powinien być w następującej konfiguracji:
- podajnik i zbiornik zasypowy powinny znajdować się z lewej strony kotła c.o. patrząc od przodu (drzwiczek)
- czopuch powinien być prosty i usytuowany z tyłu kotła (wylot tylny).
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
KOD CPV – 44621220-7
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Wymagany termin wykonania zamówienia do 30.09.2020 r.
IV. KRYTERIA OCENY OFERT – najniższa cena – 100%
V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Ofertę należy złożyć w administracji Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi, Chróścin 50, 98-430 Bolesławiec do dnia 31 sierpnia 2020 r., do godziny 1200
Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z napisem:
„Oferta na sprzedaż i dostawę kotła c.o. na ekogroszek dla DPS w Chróścinie-Wsi”
VI. INNE INFORMACJE
1. Ofertę musi podpisać osoba posiadająca umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
2. Warunki płatności: Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT, w terminie 30 dni od dnia doręczenia do siedziby DPS w Chróścinie-Wsi.
Fakturę należy wstawić:
Nabywca: Powiat Wieruszowski
ul. Rynek 1-7,
98-430 Wieruszów
NIP: 997-014-77-48
Odbiorca: Dom Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi
Chróścin 50
98-430 Bolesławiec
3. Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:
Bogdan Nawrocki – z-ca dyrektora,
Adam Gosławski – kierownik działu obsługi
4. Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami jest dostępne na stronie internetowej pod
adresem: bip-dps.powiat-wieruszowski.pl
5. Załączniki:
a) Formularz ofertowy– załącznik nr 1
b) Wzór umowy– załącznik nr 2
Chróścin, dnia………………. Zatwierdził: ……………………
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|