Zapytanie ofertowe na nabiał na 2022 r.
Chróścin dnia, 07.12.2021 r.
Znak sprawy: DPS.2.25.252.2.2021
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy: Sprzedaży i sukcesywnej dostawy produktów mleczarskich – nabiał
dla DPS w Chróścinie-Wsi w 2022 r.
I. ZAMAWIAJĄCY
Dom Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi
Chróścin 50, 98-430 Bolesławiec
NIP: 619-109-45-34
Tel, fax: 62 / 7836130; 62 / 7836019
e- mail: dps-chruscin-wies@pvd.pl
godziny pracy: 7:00 – 15:00
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostawy produktów mleczarskich - nabiału do siedziby zamawiającego tj. do Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi w 2022 r.
Dostawy towaru, będą realizowane w miarę potrzeb do zakładu pod adresem Chróścin 50. Szczegółowy wykaz i opis w zał. nr 1 do niniejszego zapytania.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
KOD CPV - 15500000-3
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Wymagany termin wykonania zamówienia - sukcesywnie od 01.01.2022r. do 31.12.2022 r.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę, na załączonym formularzu ofertowym
niniejszego zapytania.
2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
3. Wszelkie poprawki lub zmiany winny być parafowane przez osobę upoważnioną
do podpisywania oferty.
V. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
1. Formularz ofertowo-cenowy sporządzony przez wykonawcę według zał. nr 2
2. Oświadczenie wykonawcy, iż oferowane artykuły spełniają wymogi systemu HACAP
(GMP/GHP), i są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 27
września 2006r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr
171 poz. 1225 ze zm.) oraz, że wykonawca dysponuje środkami transportu dla
artykułów wymagających niskich temperatur - ( wzory oświadczeń zał. nr 3 i nr 4 );
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków - (wzór oświadczenia zał. nr 5)
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego do dnia 17.12.2021r. do godz. 9:00
w biurze administracji Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi, Chróścin 50,
98-430 Bolesławiec.
2. Ofertę należy umieścić w kopercie opatrzonej nazwą i adresem zamawiającego, nazwą
i adresem wykonawcy oraz oznaczeniem: Oferta – „ Dostawy produktów mleczarskich -
nabiału dla DPS w Chróścinie-Wsi, nie otwierać przed 17.12.2021 r. godz. 9:30".
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.12.2021 r. o godz. 9:30 w siedzibie Zamawiającego.
VII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
1. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić ofertę na załączonym formularzu
ofertowym i cenowym.
2. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku i musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najniższą cenę
brutto.
3. Do obliczenia ceny oferty należy zastosować następujący sposób:
3.1 Podać cenę jednostkową netto każdej pozycji, z formularza cenowego z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku.
3.2 Obliczyć sumę wszystkich pozycji i tak otrzymaną wartość podać jako cenę netto
oferty w formularzu ofertowym.
3.3 Dodać zastosowaną stawkę VAT poszczególnych pozycji i obliczyć cenę brutto.
4. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy, zgodnie
z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.
5. Zastosowanie przez wykonawcę stawki podatku VAT niezgodnej z obowiązującymi
przepisami, zamawiający potraktuje jako błąd w obliczeniu ceny, co spowoduje
odrzucenie oferty.
VIII. KRYTERIA WYBORU OFERTY I SPOSÓB OCENY OFERT
1. Ocena ofert będzie dokonana w następujący sposób:
Cena – 100 %
Cena oferty będzie oceniona według następującego wzoru:
C naj.
W p = R x ------------------
C of.. bad
W p - wartość punktowa oferty badanej obliczona do dwóch miejsc po przecinku,
R - ranga w ocenie, tj. 100 pkt
C naj. - cena najkorzystniejszej oferty (najtańsza)
C of. .bad. - cena oferty badanej
2. Najkorzystniejsza oferta, to oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
IX. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest pan:
Bogdan Nawrocki tel. 62/7836033 i Adam Gosławski tel. 62/7836130.
2. Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami jest dostępne na stronie internetowej pod
adresem: bip-dps.powiat-wieruszowski.pl
Załączniki .
1. Opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1.
2. Formularz ofertowo-cenowy - zał. nr 2.
3. Druk oświadczenia o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - zał. nr 3
4. Druk oświadczenia dysponowania odpowiednim transportem - zał. nr 4
5. Druk oświadczenia o spełnieniu warunków - zał. nr 5
6. Klauzula informacyjna – zał. nr 6
7. Wzór umowy – zał. nr 7
Chróścin, dnia………………. Zatwierdził: ……………………………...
email: dps-chruscin-wies@pvd.pl , w dniu: 07‑12‑2021 20:34:34
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|