Zapytanie ofertowe - Sprzedaż i sukcesywna dostawa produktów mleczarskich - nabiał dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi w 2026 r.


Chróścin dnia 30.10.2025 r.

Znak sprawy: Dps.2.25.252.ZO.2.2025

ZAPYTANIE OFERTOWE

dla zamówienia publicznego, którego wartość szacunkowa netto nie przekracza kwoty 130 000 złotych. 

 

W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego działając na zasadzie ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 tj.) oraz zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych nr 14 z dnia 30 lipca 2024 dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi zapraszamy do składania ofert na wykonanie zamówienia obejmującego: 

 

Sprzedaż i sukcesywną dostawę produktów mleczarskich - nabiał dla Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Wsi w 2026 roku

 

ZAMAWIAJĄCY  

Dom Pomocy Społecznej w Chróścinie - Wsi 

Chróścin 50, 98-430 Bolesławiec  

Tel/fax 62 78 36 019, 62 78 36 130 

Nip 619-109-45-34, REGON 000308896 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostawy produktów mleczarskich – nabiału do siedziby Zamawiającego tj. do Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi w 2026 roku. Jest to sprzedaż bezgotówkowa w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r. Wykaz asortymentu oraz szacunkowe ilości zakupu są przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1). Miejscem realizacji dostaw jest magazyn Domu Pomocy pod adresem Chróścin 50.

ZAKRES ZAMÓWIENIA  

Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1) 

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA 

Dostawy produktów mleczarskich odbywać się będą 2 razy w tygodniu (proponowane dni to poniedziałek i piątek) w godzinach od 7:00 do 15:00 według zamówienia Zamawiającego transportem Wykonawcy do magazynu Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi pod adresem Chróścin 50. Natomiast zamówienia będą składane telefonicznie dzień wcześniej do godziny 12:00. W przypadku gdy w ustalone dni dostawy będą przypadać święta lub dni ustawowo wolne od pracy terminy dostaw będą ustalane telefonicznie.

INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH  SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ

  1. Formularz ofertowo-cenowy sporządzony przez Wykonawcę (załącznik nr 2),
  2. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Zamawiającego (załącznik nr 3),

MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT 

  1. Ofertę można złożyć osobiście w biurze administracji Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi, pod adresem Chróścin 50,
  2. Pisemnie na adres Zamawiającego tj.

 Dom Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi,

 Chróścin 50, 98-430 Bolesławiec

  1. Drogą elektroniczną na adres e-mail: dps-chruscin-wies@pvd.pl 

 Termin składania ofert do 14.11.2025 roku.

WARUNKI DOSTAWY 

  1. Dostawy produktów mleczarskich do magazynu w Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie - Wsi Chróścin 50, 98-430 Bolesławiec transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy  
  1. Dostawa w ilościach i asortymencie wg zamówienia Zamawiającego, 
  1. Dostawa w cenach brutto zgodnych z cennikiem podanym w formularzu ofertowym (załącznik nr 2)  
  1. Zapłata za dostawę przelewem, w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury, 
  1. Faktura wystawiona zgodnie z poniższymi danymi: 

Nabywca:  

Powiat Wieruszowski  

ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów NIP 997-014-77-48 

Odbiorca: 

    Dom Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi 

    Chróścin 50, 98-430 Bolesławiec 

  1. Dostawy towaru w poniedziałki i piątki w godz. 7:00 – 15:00 do magazynu DPS w Chróścin 50. 

SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

1. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
    zastępca dyrektora – Pan Adam Gosławski tel.  62/7836033 

    kierownik działu obsługi – Pan Robert Frankowski tel. 62/7836130.

2. Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami jest dostępne na stronie internetowej pod  
    adresem: bip-dps.powiat-wieruszowski.pl

Załączniki .

1. Opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1.

2. Formularz ofertowo-cenowy - zał. nr 2. 

3. Klauzula informacyjna – zał. nr 3

 

 

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,2MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
963KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
1,1MB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
647KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Adam Gosławski , w dniu:  03‑11‑2025 11:02:57
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Adam Gosławski
email: dps-chruscin-wies@pvd.pl
, w dniu:  03‑11‑2025 11:02:57
Data ostatniej aktualizacji:
03‑11‑2025 11:27:11
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie