Zapytanie ofertowe - nabiał na 2025 r.


 

                                                                                                                Chróścin dnia,  19.11.2024 r.                                                                                                     

Znak sprawy: DPS.2.25.252.5.2024                                 

 

                                                        ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy: Sprzedaży i sukcesywnej dostawy produktów mleczarskich – nabiał
       dla DPS w Chróścinie-Wsi w 2025 r.

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Dom Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi

Chróścin 50, 98-430 Bolesławiec

NIP: 619-109-45-34

Tel, fax: 62 / 7836130; 62 / 7836019

e- mail: dps-chruscin-wies@pvd.pl

godziny pracy: 7:00 – 15:00

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostawy produktów mleczarskich - nabiału do siedziby zamawiającego tj. do Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi  w 2025 r.

Dostawy towaru, będą realizowane w miarę potrzeb do zakładu pod adresem Chróścin 50. Szczegółowy wykaz i opis w zał. nr 1 do niniejszego zapytania.

Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:

KOD CPV - 15500000-3

 

III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

1. Wymagany termin wykonania zamówienia - sukcesywnie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.

 

IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę, na załączonym formularzu ofertowym              
    niniejszego zapytania.

2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.

3. Wszelkie poprawki lub zmiany winny być parafowane przez osobę upoważnioną        
    do podpisywania oferty.

 

V. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ

1. Formularz ofertowo-cenowy sporządzony przez wykonawcę według zał. nr 2

2. Oświadczenie wykonawcy, iż oferowane artykuły spełniają wymogi systemu HACAP
   (GMP/GHP), i są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 27
   września 2006r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr
  171 poz. 1225 ze zm.) oraz, że wykonawca dysponuje środkami transportu dla 
    artykułów wymagających niskich temperatur - ( wzory oświadczeń zał. nr 3 i nr 4 );

3. Oświadczenie o spełnieniu warunków - (wzór oświadczenia zał. nr 5)

 

VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

1. Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego do dnia 02.12.2024 r.
   w biurze administracji Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi, Chróścin 50,
     98-430 Bolesławiec.

2. Ofertę należy umieścić w kopercie opatrzonej nazwą i adresem zamawiającego, nazwą
    i adresem wykonawcy oraz oznaczeniem: Oferta – „ Dostawy produktów mleczarskich -
     nabiału dla DPS w Chróścinie-Wsi.

3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.12.2024 r. w siedzibie Zamawiającego.

 

VII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY

1. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić ofertę na załączonym formularzu
      ofertowym i cenowym.

2.  Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po
   przecinku i musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
    Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najniższą cenę
      brutto.

3.  Do obliczenia ceny oferty należy zastosować następujący sposób:

3.1 Podać cenę jednostkową netto każdej pozycji, z formularza cenowego z dokładnością
      do dwóch miejsc po przecinku.

3.2 Obliczyć sumę wszystkich pozycji i tak otrzymaną wartość podać jako cenę netto 
      oferty w formularzu ofertowym.

3.3 Dodać zastosowaną stawkę VAT poszczególnych pozycji i obliczyć cenę brutto.

4.  Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy, zgodnie        
     z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.

5. Zastosowanie przez wykonawcę stawki podatku VAT niezgodnej z obowiązującymi
  przepisami, zamawiający potraktuje jako błąd w obliczeniu ceny, co spowoduje
    odrzucenie oferty.

 

VIII. KRYTERIA WYBORU OFERTY I SPOSÓB OCENY OFERT

1. Ocena ofert będzie dokonana w następujący sposób:

         Cena – 100 %

         Cena oferty będzie oceniona według następującego wzoru:

                                                           C naj.

W p = R x ------------------

                                                       C of.. bad

W p - wartość punktowa oferty badanej obliczona do dwóch miejsc po przecinku,

R - ranga w ocenie, tj. 100 pkt

C naj. - cena najkorzystniejszej oferty (najtańsza)

C of. .bad. - cena oferty badanej

2. Najkorzystniejsza oferta, to oferta, która uzyska  najwyższą liczbę punktów.

 

IX. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

1. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
    zastępca dyrektora - Adam Gosławski tel.  62/7836033  

    kierownik działu obsługi – Robert Frankowski tel. 62/7836130.

2. Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami jest dostępne na stronie internetowej pod  
    adresem: bip-dps.powiat-wieruszowski.pl

 

Załączniki .

1. Opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1.

2. Formularz ofertowo-cenowy - zał. nr 2. 

3. Druk oświadczenia o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - zał. nr 3

4. Druk oświadczenia dysponowania odpowiednim transportem - zał. nr 4

5. Druk oświadczenia o spełnieniu warunków - zał. nr 5

6. Klauzula informacyjna – zał. nr 6

7. Wzór umowy – zał. nr 7

 

Chróścin, dnia……………….                          Zatwierdził: ……………………………...

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/pdf
Rozmiar:
644KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Informacja wytworzona przez:
Adam Gosławski , w dniu:  30‑11‑2024 22:17:58
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Adam Gosławski
email: dps-chruscin-wies@pvd.pl
, w dniu:  30‑11‑2024 22:17:58
Data ostatniej aktualizacji:
30‑11‑2024 22:25:12
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie