Zapytanie ofertowe - nabiał na 2025 r.
Chróścin dnia, 19.11.2024 r.
Znak sprawy: DPS.2.25.252.5.2024
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy: Sprzedaży i sukcesywnej dostawy produktów mleczarskich – nabiał
dla DPS w Chróścinie-Wsi w 2025 r.
I. ZAMAWIAJĄCY
Dom Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi
Chróścin 50, 98-430 Bolesławiec
NIP: 619-109-45-34
Tel, fax: 62 / 7836130; 62 / 7836019
e- mail: dps-chruscin-wies@pvd.pl
godziny pracy: 7:00 – 15:00
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostawy produktów mleczarskich - nabiału do siedziby zamawiającego tj. do Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi w 2025 r.
Dostawy towaru, będą realizowane w miarę potrzeb do zakładu pod adresem Chróścin 50. Szczegółowy wykaz i opis w zał. nr 1 do niniejszego zapytania.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
KOD CPV - 15500000-3
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Wymagany termin wykonania zamówienia - sukcesywnie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę, na załączonym formularzu ofertowym
niniejszego zapytania.
2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
3. Wszelkie poprawki lub zmiany winny być parafowane przez osobę upoważnioną
do podpisywania oferty.
V. INFORMACJE O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
1. Formularz ofertowo-cenowy sporządzony przez wykonawcę według zał. nr 2
2. Oświadczenie wykonawcy, iż oferowane artykuły spełniają wymogi systemu HACAP
(GMP/GHP), i są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 27
września 2006r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr
171 poz. 1225 ze zm.) oraz, że wykonawca dysponuje środkami transportu dla
artykułów wymagających niskich temperatur - ( wzory oświadczeń zał. nr 3 i nr 4 );
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków - (wzór oświadczenia zał. nr 5)
VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego do dnia 02.12.2024 r.
w biurze administracji Domu Pomocy Społecznej w Chróścinie-Wsi, Chróścin 50,
98-430 Bolesławiec.
2. Ofertę należy umieścić w kopercie opatrzonej nazwą i adresem zamawiającego, nazwą
i adresem wykonawcy oraz oznaczeniem: Oferta – „ Dostawy produktów mleczarskich -
nabiału dla DPS w Chróścinie-Wsi.
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 03.12.2024 r. w siedzibie Zamawiającego.
VII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
1. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić ofertę na załączonym formularzu
ofertowym i cenowym.
2. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po
przecinku i musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zawiera najniższą cenę
brutto.
3. Do obliczenia ceny oferty należy zastosować następujący sposób:
3.1 Podać cenę jednostkową netto każdej pozycji, z formularza cenowego z dokładnością
do dwóch miejsc po przecinku.
3.2 Obliczyć sumę wszystkich pozycji i tak otrzymaną wartość podać jako cenę netto
oferty w formularzu ofertowym.
3.3 Dodać zastosowaną stawkę VAT poszczególnych pozycji i obliczyć cenę brutto.
4. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków wykonawcy, zgodnie
z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.
5. Zastosowanie przez wykonawcę stawki podatku VAT niezgodnej z obowiązującymi
przepisami, zamawiający potraktuje jako błąd w obliczeniu ceny, co spowoduje
odrzucenie oferty.
VIII. KRYTERIA WYBORU OFERTY I SPOSÓB OCENY OFERT
1. Ocena ofert będzie dokonana w następujący sposób:
Cena – 100 %
Cena oferty będzie oceniona według następującego wzoru:
C naj.
W p = R x ------------------
C of.. bad
W p - wartość punktowa oferty badanej obliczona do dwóch miejsc po przecinku,
R - ranga w ocenie, tj. 100 pkt
C naj. - cena najkorzystniejszej oferty (najtańsza)
C of. .bad. - cena oferty badanej
2. Najkorzystniejsza oferta, to oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
IX. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
1. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
zastępca dyrektora - Adam Gosławski tel. 62/7836033
kierownik działu obsługi – Robert Frankowski tel. 62/7836130.
2. Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami jest dostępne na stronie internetowej pod
adresem: bip-dps.powiat-wieruszowski.pl
Załączniki .
1. Opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1.
2. Formularz ofertowo-cenowy - zał. nr 2.
3. Druk oświadczenia o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - zał. nr 3
4. Druk oświadczenia dysponowania odpowiednim transportem - zał. nr 4
5. Druk oświadczenia o spełnieniu warunków - zał. nr 5
6. Klauzula informacyjna – zał. nr 6
7. Wzór umowy – zał. nr 7
Chróścin, dnia………………. Zatwierdził: ……………………………...
email: dps-chruscin-wies@pvd.pl , w dniu: $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Lp. | Rodzaj zmiany | article-history-date-create | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|